Köpvillkor

Köpvillkor för Scandiface Skinboosting LED Mask

Välkommen till Scandiface! Nedan hittar du våra fullständiga köpvillkor som gäller för alla köp av Scandiface Skinboosting LED Mask via vår webbplats.


1. Allmänt

Scandiface ägs och drivs av [Företagsnamn/Organisationsnummer]. Genom att handla via vår webbplats godkänner du våra köpvillkor. För att genomföra ett köp måste du vara minst 18 år eller ha målsmans godkännande.

2. Priser och betalning

Alla priser är angivna i svenska kronor (SEK) inklusive 25% moms.

Vi erbjuder följande betalsätt:

  • Klarna (delbetalning, faktura eller direktbetalning)

  • Kortbetalning (Visa, Mastercard)

  • Google Pay

  • Apple Pay

Betalningen sker säkert via vår betaltjänstleverantör.

3. Leverans

Vi erbjuder fri frakt på alla ordrar. Leverans sker med PostNord Postpaket inom 2–4 arbetsdagar från det att beställningen bekräftats.

4. Prova hemma i 30 dagar

Du har rätt att prova din Scandiface LED-mask hemma i 30 dagar från det att du mottagit produkten. Om du inte är nöjd kan du returnera produkten enligt våra returvillkor (se punkt 6).

5. Garanti

Vi erbjuder 2 års garanti på Scandiface Skinboosting LED Mask från inköpsdatum. Garantin täcker tillverkningsfel, men inte skador som uppstått på grund av felanvändning, olyckshändelse eller normalt slitage.

6. Retur och ångerrätt

Om du vill returnera produkten inom 30 dagar:

  • Kontakta kundtjänst på service@scandiface.se innan du skickar tillbaka varan.

  • Produkten ska vara i normalt skick och rensad från personliga data.

  • Returfrakten bekostas av köparen och är fastställd till 89 kr.

  • Retur sker med spårbar fraktmetod.

Vid godkänd retur betalas beloppet tillbaka via samma betalsätt som användes vid köpet.

7. Reklamationer

Vid fel på produkten som omfattas av garanti eller konsumentköplagen, kontakta oss på service@scandiface.se med beskrivning av felet samt bild eller video vid behov.

8. Personuppgifter

Vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR. För fullständig information, se vår integritetspolicy.

9. Tvist

Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer. Du kan även använda EU-kommissionens plattform för tvistlösning online.


Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på service@scandiface.se.

Tack för att du handlar hos Scandiface!